izpis_h1_title_alt

Analiza dejavnikov nakupnega odločanja : primer lastne blagovne znamke podjetja Petrol d.d.
ID Raspet, Matej (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/raspet1948-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, brezalkoholne pijače, blagovne znamke, razvoj, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Raspet]
Leto izida:2015
Št. strani:III, 54, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-80601 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22929126 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:6119
Število prenosov:242
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:An analysis of buying decision - making factors: the case of the Petrol private label brand
Ključne besede:Slovenia, non-alcoholic beverages, trademarks, development, purchasing, decision making, consumer behaviour, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj