izpis_h1_title_alt

Značilnosti uspešnih in učinkovitih trženjsko - komunikacijskih akcij : diplomsko delo
ID Žorž, Špela (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zorz4851.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, strategija, efektivnost, meritve, mediji, nagrade, Effie, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Žorž]
Leto izida:2015
Št. strani:I, 41 str.
PID:20.500.12556/RUL-80485 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22779366 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:998
Število prenosov:150
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Key principals of efficient and effective marketing communication campaigns
Ključne besede:marketing, business communication, strategy, efficiency, measurements, media, prizes, Effie, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj