Podrobno

Ocenjevanje učencev s posebnimi potrebami pri predmetu Šport
ID Filipčič, Tjaša (Avtor), ID Štemberger Vučko, Vesna (Avtor), ID Lončar, Neža (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (602,29 KB)
MD5: 40B3235311AAFE8C428866A0465CD017
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3233 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Učenci s posebnimi potrebami (PP) se izobražujejo v različnih programih izobraževanja, pri tem pa jim skladno z individualiziranim programom prilagajamo tudi ocenjevanje pri predmetu šport. Učitelji pri tem upoštevajo primanjkljaje, močna področja učenca in razvijajo interes za kasnejše vseživljenjsko ukvarjanje s športom. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kako učitelji, ki poučujejo učence s posebnimi potrebami v prvem in drugem triletju, ocenjujejo lastno kompetentnost na področju ocenjevanja športa, kateri so njihovi glavni cilji ocenjevanja, kako oblikujejo oceno. Zanimalo nas je, kako sestavljajo kriterije ocenjevanja. V vzorec smo vključili 86 učiteljev razrednega pouka in športnih pedagogov, ki so v šolskem letu 2014/15 poučevali predmet šport od 1. do 5. razreda, pri tem pa so poučevali tudi učenca s posebnimi potrebami. Podatke smo obdelali z osnovno deskriptivno statistiko spremenljivk. Rezultati so pokazali, da 60% učiteljev meni, da so kompetentni za ocenjevanje, vendar bi potrebovali dodatna znanja. Glavna cilja ocenjevanja znanja učencev s PP sta motiviranje in spodbujanje učencev za nadaljnje šolsko delo in posredovanje informacije o razvoju in napredku, pri ocenjevanju pa dajejo učitelji največ pozornosti napredku učenca. Učitelji pri ocenjevanju prilagajajo čas ocenjevanja in nivo znanja. Vsak drugi učitelj pri ocenjevanju uporablja prilagojene pripomočke. Kriterije ocenjevanja pogosto predstavijo učencem s PP.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učenci s posebnimi potrebami, šport, ocenjevanje, kriteriji ocenjevanja
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 24-31
PID:20.500.12556/RUL-80099 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376.1:796
COBISS.SI-ID:10813513 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.01.2016
Število ogledov:2107
Število prenosov:168
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
FILIPČIČ, Tjaša, ŠTEMBERGER VUČKO, Vesna in LONČAR, Neža, 2015, Ocenjevanje učencev s posebnimi potrebami pri predmetu Šport. V : [na spletu]. Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci. 2015. p. 24–31. [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80099
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj