Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Jecljanje in temperament
ID
Novšak Brce, Jerneja
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3309/
Galerija slik
Izvleček
Različni avtorji se strinjajo, da je jecljanje multifaktorska motnja, kar pomeni, da mora biti temu primerno tudi ocenjevanje, diagnostika in obravnava (Conture, 2001; Logan, Yaruss, 1999; Vanryckeghem, Brutten, 1997; Zebrowski, Kelly, 2002). V procesu diagnosticiranja jecljanja je potrebno upoštevati afektivne, vedenjske in kognitivne vidike motnje jecljanja (Vanryckeghem, Brutten, 2007). Raziskave kažejo, da je temperament posameznika pomemben dejavnik pri jecljanju. Pri otrocih, ki jecljajo, so v primerjavi z otroci, ki govorijo tekoče, različni raziskovalci odkrili manjšo prilagodljivost, manjšo sposobnost usmerjene pozornosti/vztrajanje in negativnost razpoloženja. V članku predstavljamo pregled različnih raziskav o temperamentu otrok, ki jecljajo, saj je pomembnost poznavanja temperamenta otrok, ki jecljajo, v njegovem vplivu na otrokov razvoj in na potek motnje jecljanja, zaradi česar otroci, ki jecljajo, potrebujejo sprotno obravnavo in prilagojeno terapijo.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
jecljanje
Tipologija:
1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Eduvision
Leto izida:
2015
Št. strani:
Str. 248-259
PID:
20.500.12556/RUL-80061
COBISS.SI-ID:
10847305
Datum objave v RUL:
08.01.2016
Število ogledov:
1745
Število prenosov:
179
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Stuttering and temperament
Izvleček:
Different authors agree that stuttering is a multifactorial disorder which requires correspondingly evaluation, diagnosis and treatment (Conture 2001; Logan, Yaruss, 1999; Vanryckeghem, Brutten, 1997; Zebrowski, Kelly, 2002). The process of diagnosing stuttering should take into account the affective, behavioral and cognitive aspects of the stuttering disorder (Vanryckeghem, Brutten, 2007). Researches show that the temperament of the individual is an important factor in stuttering. In children who stutter, compared with children who are fluent different researchers discovered less adaptability, less focused attention/persistence and negativity mood. This paper presents an overview of the various researches on temperament in children who stutter as the importance of knowing the temperament of children who stutter is in its impact on child development and development of the stuttering disorder, resulting that children who stutter require ongoing treatment and personalized therapy.
Ključne besede:
stuttering
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj