izpis_h1_title_alt

The "new doctorate" in Austria : progress toward a professional model or status quo?
ID Pechar, Hans (Avtor), ID Ates, Gülay (Avtor), ID Andres, Lesley (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-IQI3QTYH Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Avstrija, bolonjska reforma, bolonjski proces, doctorate, doktorat, educational reform, higher education, reforma vzgoje in izobraževanja, šolske reforme, visoko šolstvo, visokošolsko izobraževanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 91-110
Številčenje:Vol. 2, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-78152 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378(436)
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9515081 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1708
Število prenosov:222
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:"Novi doktorat" v Avstriji
Ključne besede:visoko šolstvo, šolske reforme, bolonjska reforma, bolonjski proces, doktorat, Avstrija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj