Podrobno

Interactions of divalent calcium ions with head groups of zwitterionic phosphatidylcholine liposomal membranes
ID Budime Santhosh, Poornima (Avtor), ID Velikonja, Aljaž (Avtor), ID Gongadze, Ekaterina (Avtor), ID Iglič, Aleš (Avtor), ID Kralj-Iglič, Veronika (Avtor), ID Poklar Ulrih, Nataša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-DVAUJGWH Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:biološke membrane, biofozika membran, lipidne membrane, liposomi, nanodelci, elektrostatske interakcije
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Založnik:Slovensko kemijsko društvo
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 215-222
Številčenje:Vol. 61, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-77660 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:577.352:576.314
ISSN pri članku:1318-0207
COBISS.SI-ID:4387704 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:2530
Število prenosov:320
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BUDIME SANTHOSH, Poornima, VELIKONJA, Aljaž, GONGADZE, Ekaterina, IGLIČ, Aleš, KRALJ-IGLIČ, Veronika in POKLAR ULRIH, Nataša, 2014, Interactions of divalent calcium ions with head groups of zwitterionic phosphatidylcholine liposomal membranes. V : [na spletu]. Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci. Slovensko kemijsko društvo. 2014. p. 215–222. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-DVAUJGWH
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv navidezne resničnosti na človekove zaznave
  2. Simulacija čiščenja proizvodne linije v navidezni resničnosti
  3. Trening z uporabo navidezne resničnosti
  4. Večuporabniške spletne aplikacije v navidezni resničnosti
  5. NAVIDEZNA RESNIČNOST Z UPORABO PAMETNIH NAPRAV
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Upodabljanje fraktalov z Oculus Rift
  2. Uporaba orodja Unity3D za izgradnjo računalniške igre
  3. Resne namizne igre v okolju Unity
  4. Razvoj mobilnih iger s pomočjo knjižnice AndEngine
  5. Razvoj računalniških iger s pomočjo grafičnega pogona Unity

Nazaj