izpis_h1_title_alt

Outer space and cyberspace : an outline of where and how to think of outer space in video games
ID Majsova, Natalija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-KFUPXSNO Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The text examines the relationship between cyberspace and outer space. It starts off with a peculiar observation that outer space themed video games are abundant, while scholarly and expert literature about them is virtually non-existent. The text proceeds to examine the implications of invoking outer space into video games, as they might appear, if one first critically analyses the concept of outer space imagination. Then, it faces this analysis with video games, supposedly set in outer space, following the questions set out by the pioneers of the spatial turn in video games studies. This analysis allows the author to argue that video games set in outer space in fact have very little to do with the theoretical imagination of outer space, and that the latter may more fruitfully be sought in games set in so-called alternative worlds.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 106-122, 189
Številčenje:Letn. 51, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-75419 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:794-028.23:007
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:32562013 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:1077
Število prenosov:143
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
V besedilu obravnavamo odnos med kiberprostorom in vesoljem. Izhajamo iz presenetljive ugotovitve, da ne glede na izobilje videoiger, ki se domnevno dogajajo v vesolju, znanstvene in strokovne literature o tem fenomenu praktično ni. Nato preučimo implikacije, ki bi jih vpeljava koncepta vesolja imela za videoigre, če bi prej kritično preučili koncept vesoljskega imaginarija. To analizo nato soočimo z videoigrami, ki se domnevno odvijajo v vesolju, pri čemer zastavljamo vprašanja, ki so jih v študije videoiger vpeljali pionirji t. i. prostorskega obrata. Na podlagi analize zagovarjamo tezo, da imajo videoigre, ki se odvijajo v vesolju, z vesoljem pravzaprav zelo malo skupnega. Slednjega gre bolj upravičeno iskati v igrah, ki se odvijajo v t. i. alternativnih svetovih.

Ključne besede:fantastika

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj