Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Practitioner research in kindergarten and teachersʼ professional development
ID
Krek, Janez
(
Avtor
),
ID
Vogrinc, Janez
(
Avtor
)
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3146
Galerija slik
Izvleček
Research literacy is becoming a very important part in teacher education. There is ample evidence that teacher research can be a powerful factor in the lives of teacher-researchers: teacher-researchers report learning more about their students, about their schools or kindergartens, and about themselves; they use this knowledge to modify their practice, to feel more professional, and to engage authentically with the profession of teaching in a new way (for more on this, see Berger, Boles & Troen 2005).
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
pre-school education
,
teacher education
Tipologija:
1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2015
Št. strani:
3 str.
PID:
20.500.12556/RUL-73421
UDK:
37.01
COBISS.SI-ID:
10701385
Datum objave v RUL:
12.11.2015
Število ogledov:
1361
Število prenosov:
152
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
raziskovalna pismenost
,
raziskovanje
,
predšolska vzgoja
,
izobraževanje učiteljev
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj