Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Konflikti v mladinski literaturi in reševanje konfliktov z mediacijo
ID
Vodnjov, Kaja
(
Avtor
),
ID
Blažić, Milena Mileva
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3113/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,87 MB)
MD5: E55759E9D3E8A445699AF237F174E88C
Galerija slik
Izvleček
V prvem delu diplomske naloge je predstavljena problematika mladinske književnosti, ki je usmerjena v otrokove pravice. Omenjene so nekatere otroške pravljice in kršene pravice otrok v vsaki od teh. Zapisanih je tudi nekaj vsakodnevnih konfliktnih situacij v vrtcu, katere so analizirane po teoriji Vladimirja J. Proppa. Vsi ti konflikti so zapisani po vrstnem redu 31 funkcij, ki so omenjene v njegovi knjigi Morfologija pravljice, ob funkcijah pa dejanja udeleženih oseb. V drugem delu diplomskega dela so definirani konflikti, narava konflikta in načini odzivanja na konflikt. Odzivi na konflikt so izraženi s pomočjo vedenja živali, ker imajo živali v naravi tipično vedenje. Opisani so naslednji načini: umik (želva), prevlada (morski pes), konstruktivno reševanje (sova), kompromis (lisica) in zglajevanje (medved). Definirana so tudi čustva in njihov pomen v mediaciji, kako vplivajo na mediacijo in kako so vpeta v ta postopek. V glavnem delu je zapisana definicija mediacije in njenih najpomembnejših pojmov. Našteta so načela mediacijskega postopka in ob vsakem je opisana naloga mediatorja in njegovo vedenje. Sledijo faze postopka, ki opisujejo, kako mediator mediantom približa mediacijo in jo izpelje brez kakršnihkoli zapletov. Poudarek je na veščinah in tehnikah, ki so razložene s pomočjo otroških literarnih del. Opisana in definirana je tudi vrstniška mediacija ter poskusi izvajanja v predšolski skupini. V glavnem delu diplomske naloge sta napisani dve zgodbi za uvajanje mediacije v predšolsko skupino v vrtcu, ob kateri pa sledi postopek izvajanja dramatizacije in približevanje mediacije otrokom. Na koncu je opisan še potek mediacije z igro vlog, saj se igra vlog veliko uporablja pri predšolskih otrocih.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
čustva
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/RUL-72757
COBISS.SI-ID:
10728777
Datum objave v RUL:
30.09.2015
Število ogledov:
1507
Število prenosov:
120
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VODNJOV, Kaja, 2015,
Konflikti v mladinski literaturi in reševanje konfliktov z mediacijo
[na spletu]. 2015. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72757
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Naslov:
Conflicts in youth literature and resolving conflicts through mediation
Izvleček:
In the first part of my graduation thesis problems in youth literature are represented and children`s rights are exposed in few stories that I mentioned. Some special situations are taken from everyday life in kindergarten and are described by theory of Vladimir J. Propp in order of 31 functions, which are described in his book Morphology of the Folktale. Their actions are mentioned as well. In the second part of graduation thesis conflict actions are analyzed and the way of reaction is described, regarding children`s behavior. It is similar as the reactions of animals. They are described as follow: avoiding (turtle), competing/forcing (shark), collaborating (owl), compromising (fox) and accommodating (bear). Emotions and their importance in the mediation are defined, how they impact on mediation and how they are involved in this process. The definition of mediation and its most important concepts represent the main part of the graduation thesis. The principles of the mediation process are described as well as the role and the behavior of mediator. They are followed by phases of the process, describing how the mediator should bring mediation closer to disputants and carry out without any complications. The focus is on the skills and techniques that are explained with the help of children's literary works. It described and defined peer mediation and attempts of implementation in preschool. In the main part of the thesis are written two stories for the introduction of mediation in the pre-school group in the kindergarten. They are followed by the implementation process of dramatization and the approximation of mediation for children. Finally is described the process of the mediation with role play game, because the role play game is often used with preschool children.
Ključne besede:
emotions
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Stanje na področju ekološkega managementa v slovenskih hotelih
Tržni potencial eko hotelov v Sloveniji
Analiza možnosti poslovnega sodelovanja malih hotelov v Sloveniji
Organiziranje in delovanje hotelske recepcije
Organiziranost gostinske dejavnosti
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Komuniciranje v gostinstvu
Večparametrski hierarhični model ocene kakovosti hotelskih storitev
Kompetence za delovno mesto portirja
Trženjski splet hotelskega podjetja
Kakovost turističnih storitev
Nazaj