Podrobno

Problem odnosov med podjetji in strateško pomembnimi deležniki na slovenskem trgu : magistrsko delo
ID Pirnat, Maša (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_pirnat-masa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketinški odnosi, teorija deležnikov
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Pirnat]
Leto izida:2015
Št. strani:114 str.
PID:20.500.12556/RUL-71942 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:33415517 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.08.2015
Število ogledov:1716
Število prenosov:221
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PIRNAT, Maša, 2015, Problem odnosov med podjetji in strateško pomembnimi deležniki na slovenskem trgu : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Pirnat. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_pirnat-masa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Stanje na področju ekološkega managementa v slovenskih hotelih
  2. Tržni potencial eko hotelov v Sloveniji
  3. Analiza možnosti poslovnega sodelovanja malih hotelov v Sloveniji
  4. Organiziranje in delovanje hotelske recepcije
  5. Organiziranost gostinske dejavnosti
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Komuniciranje v gostinstvu
  2. Večparametrski hierarhični model ocene kakovosti hotelskih storitev
  3. Kompetence za delovno mesto portirja
  4. Trženjski splet hotelskega podjetja
  5. Kakovost turističnih storitev

Nazaj