Podrobno

Postavitev homolognega modela receptorja CCR2 in vrednotenje interakcij potencialnih peptidnih ligandov in silico
ID Sever, Marko (Avtor), ID Bratkovič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Turk, Samo (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2014/Sever_Marko_dipl_nal_2014.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:homologno modeliranje, energijska minimizacija, molekulska dinamika, računalniška kemija, receptor CCR2
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Sever]
Leto izida:2014
Št. strani:55 f.
PID:20.500.12556/RUL-71529 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.673:615(043.2)
COBISS.SI-ID:3794033 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1802
Število prenosov:353
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SEVER, Marko, 2014, Postavitev homolognega modela receptorja CCR2 in vrednotenje interakcij potencialnih peptidnih ligandov in silico [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Sever. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2014/Sever_Marko_dipl_nal_2014.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creation of CCR2 receptor homology model and evaluation of potential peptide ligand interactions in silico

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Didaktična uporaba računalnika v družboslovju
  2. Vloga države pri zagotavljanju nacionalnih interesov
  3. Pomen socialnega kapitala v oblikovanju izobraževalno-edukativnega procesa
  4. Primerjave sistemov štipendiranja v Sloveniji
  5. Zasebno šolstvo v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Strokovne podlage za oblikovanje socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
  2. Model razvijanja socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
  3. Jaz pa berem 2
  4. Jaz pa berem
  5. Jaz pa berem!

Nazaj