Podrobno

Določanje povprečne fluorescence eritrocitov z eosin -5- maleimidom : visokošolski strokovni program laboratorijske biomedicine
ID Frankovič, Natalija (Avtor), ID Mlakar, Uroš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Podgornik, Helena (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2014/Frankovic_Natalija_dipl_nal_2014.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:hemolitične anemije, sferocitoza, določanje povprečne fluorescence eritrocitov, statistična obdelava rezultatov, pretočna citometrija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Frankovič]
Leto izida:2014
Št. strani:55 f.
PID:20.500.12556/RUL-71518 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:616-008.851+616.155.194(043.2)
COBISS.SI-ID:3736433 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2086
Število prenosov:286
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
FRANKOVIČ, Natalija, 2014, Določanje povprečne fluorescence eritrocitov z eosin -5- maleimidom : visokošolski strokovni program laboratorijske biomedicine [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Frankovič. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2014/Frankovic_Natalija_dipl_nal_2014.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Determination of red blood cell mean fluorescence by eosin -5- maleimide

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Spodbujanje branja v predšolskem obdobju
  2. Porajajoča se pismenost v predšolskem obdobju
  3. Pripovedovanje zgodb otrok, starih od 3 do 6 let
  4. Značilnosti branja in pripovedovanja pravljic v predšolskem obdobju
  5. Vloga vzgojiteljev in staršev v spodbujanju porajajoče se pismenosti predšolskih otrok v času COVID-19
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pomen branja v predšolskem obdobju
  2. Joga v predšolskem obdobju
  3. Mnenje staršev in vzgojiteljev o bralni znački v predšolskem obdobju
  4. Igra otrok z avtizmom v predšolskem obdobju
  5. Količinska predstava otrok v predšolskem obdobju

Nazaj