Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
The competent child: alternatives in preschool education
ID
Batistič Zorec, Marcela
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2856/
Galerija slik
Izvleček
In my presentation, I will start from the perception of the child as powerless and help needing individual, an “empty bottle” in which we “pour” the knowledge. An alternative to this perception is the competent child, especially stressed in Reggio Emilia approach. In the research and education project on Faculty of Education at the University of Ljubljana (2009–2013), we encouraged about 200 Slovene teachers to introduce the Reggio Emilia elements (participation and listening to children, the advantage of learning before teaching, hundred languages of children, project work in small groups, documentation...), to their preschool practice.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
otrok
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2015
Št. strani:
47-48
PID:
20.500.12556/RUL-70829
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1214
Število prenosov:
129
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
child
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj