Podrobno

The influence of movie trailers on destination image : the case of China
ID Pruseviciute, Inga (Avtor), ID Sheldon, Pauline J. (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/Pruseviciute1538-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Kitajska, turizem, film, turistična geografija, case study, raziskave, analiza, China, tourism, film, tourist geography, case study, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Pruseviciute]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-70689 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:22519270 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1924
Število prenosov:315
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PRUSEVICIUTE, Inga, 2014, The influence of movie trailers on destination image : the case of China [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : I. Pruseviciute. [Dostopano 20 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/Pruseviciute1538-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izobraževanje zaposlenih v podjetju Orodjarna in inženiring Alba
  2. Motivacija zaposlenih za nadaljnje izobraževanje
  3. Motivacija za vseživljenjsko učenje
  4. Motivacija odraslih za izobraževanje za uporabo informacijske tehnologije
  5. Motivacija zaposlenih za izobraževanje in usposabljanje
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Motivacija zaposlenih za izobraževanje v podjetju Alples d.d.
  2. Motivacija zaposlenih za nadaljnje izobraževanje
  3. Izobraževanje in motivacija zaposlenih
  4. Problematika štipendiranja Vlade RS
  5. Motivacija zaposlenih za izobraževanje v Abanki Vipa d.d.

Nazaj