izpis_h1_title_alt

Analiza kazalcev kakovosti medsebojnih odnosov zaposlenih v storitvenem podjetju : magistrsko delo
ID Papež Lavrič, Barbara (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/papez1603-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, storitve, podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, kadri, medosebni odnosi, kvaliteta, zadovoljstvo, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Papež Lavrič]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 52, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-70673 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.3
COBISS.SI-ID:22464230 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1481
Število prenosov:123
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:An analysis of relationship quality indicators among employees in a service company
Ključne besede:marketing, services, enterprises, company performance, business efficiency, personnel, interpersonal relations, quality, satisfaction, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj