izpis_h1_title_alt

Kako uporabimo pravljico "Nekega deževnega dne" za plesno dramatizacijo : diplomsko delo
ID Tomazin, Klara (Avtor), ID Schmidt, Gordana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2763 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu z naslovom Kako uporabimo pravljico Nekega deževnega dne za plesno dramatizacijo opisujem potek dela v vrtcu (srečanja z otroki), predstavim ples, plesno dramatizacijo, glasbo, gledališče in pravljico. V teoretičnem delu opisujem vrste plesa in plesno vzgojo. Pri plesni dramatizaciji pišem, kaj avtorji pravijo o njej, kako pomemben je vpliv plesne dramatizacije na posamezna področja razvoja in s čim si lahko pomagamo pri izvedbi plesne dramatizacije. Glasba je lahko partner baleta, plesa in muzikala, prisotna pa je tudi v predstavi. V vrtcu se uporablja kostume in rekvizite, ki si jih otroci tudi sami pripravijo. Na koncu sem opisala še naivno pravljično obdobje pri otrocih. Kar smo z otroki praktično izvajali, sem poiskala tudi v teoriji in si zapisala. Projekt sem zaključila s predstavo za starše, v kateri so otroci zelo uživali. Projekt sem spremljala z zapisovanjem sprotnih ugotovitev in s posnetimi fotografijami.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:plesna dramatizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[K. Tomazin]
Leto izida:2015
Št. strani:61 str.
PID:20.500.12556/RUL-70185 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:10512969 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1881
Število prenosov:311
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:How to use the fairy-tale One rainy day for a dance dramatization
Izvleček:
In the bachelor's thesis entitled 'How to Use the fairy-tale One rainy day for a dance dramatization' I described the course of action for a kindergarten level (a session with children) and presented dance, dance dramatization, music, theatre and fairy-tale. In the theoretical part of the thesis I described styles of dance and dance education. Concerning dance dramatization I wrote about what respective authors say about it, how important the influence of dance dramatization on different areas of development is, and what could be useful for a dance dramatization session. Music can be a partner of ballet, dance or musical and it is present in the theatre as well. In the kindergarten, costumes and theatre props that were made by children themselves, can be used. At the end I also described the naïve fairy-tale stage in children. I searched for in the theory and took down, what we did in practice with children. I concluded the project with a performance for parents, which was very enjoyable for children as well. I observed the project by means of taking down the findings and making photos regularly.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj