Podrobno

Prilagajanje oglaševalskih strategij tujim trgom : diplomsko delo
ID Kajin, Barbara (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Kajin-Barbara.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Kajin]
Leto izida:2004
Št. strani:67 f.
PID:20.500.12556/RUL-7017 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043)
COBISS.SI-ID:23361629 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:910
Število prenosov:102
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KAJIN, Barbara, 2004, Prilagajanje oglaševalskih strategij tujim trgom : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Kajin. [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Kajin-Barbara.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Preznamčenje
  2. Oglaševanje
  3. Oglaševalska retorika
  4. Semiologija oglaševalskih sporočil
  5. Nelojalno oglaševanje
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj