Podrobno

Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
ID Pavlin, Anja (Avtor), ID Pezdir, Nadja (Avtor), ID Skodlar, Bine (Avtor), ID Slabe, Špela (Avtor), ID Kavkler, Marija (Avtor), ID Košak Babuder, Milena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2748/ Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (868,85 KB)
MD5: 3F45D50B7F32A4456087376EADB32789

Izvleček
Študenti Specialne in rehabilitacijske pedagogike smo pripravili priročnik z naslovom Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo. Priročnik je namenjen vsem pedagoških delavcem, ki se na svoji poklicni poti srečujejo z učenci z disleksijo, pa tudi drugim, ki se morda še bodo. Namenjen je tudi študentom različnih smeri, ki v okviru prakse ali prostovoljnega dela delajo z učenci z disleksijo.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:učne težave
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-70112 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2597
Število prenosov:267
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PAVLIN, Anja, PEZDIR, Nadja, SKODLAR, Bine, SLABE, Špela, KAVKLER, Marija in KOŠAK BABUDER, Milena, 2014, Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU [na spletu]. 2014. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70112
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:learning difficulty

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza razvoja znamke "Discover Julian Alps"
  2. Krepitev blagovne znamke Planeswalker.si v Sloveniji
  3. Analiza obstoječih blagovnih znamk copat kot podlaga za razvoj identitete nove blagovne znamke BeGiraffe
  4. Razvoj blagovne znamke Luna
  5. Analiza trženja preko vplivnežev v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Razvoj blagovne znamke nove združene zavarovalnice
  2. Zaznavanje in strateška vrednost trgovske znamke
  3. Elektronski priročnik za razvoj blagovne znamke mlečnih izdelkov
  4. Razvoj lastne blagovne znamke in spletne trgovine
  5. Razvoj blagovne znamke NIVEA

Nazaj