Podrobno

Strategija komuniciranja HIT Coloseum, d.o.o. s tiskanimi mediji v BiH : (študija primera)
ID Kranjc, Valter (Avtor), ID Košir, Manca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Verčič, Dejan (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Kranjc-Valter.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Kranjc]
Leto izida:2004
Št. strani:79 f.
PID:20.500.12556/RUL-7006 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13(043)
COBISS.SI-ID:23358813 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1858
Število prenosov:352
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRANJC, Valter, 2004, Strategija komuniciranja HIT Coloseum, d.o.o. s tiskanimi mediji v BiH : (študija primera) [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : V. Kranjc. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Kranjc-Valter.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Ekonomski vidik regionalizacije v Sloveniji
  2. Regionalni razvoj Zgornje Savinjske doline
  3. Vpliv odhodkov občinskega proračuna na gospodarsko rast v občini
  4. Perspektive pomurskega gospodarstva
  5. Razvojne možnosti občine Pivka
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pomen mest za razvoj regij
  2. Regionalne finančne spodbude gospodarstvu s poudarkom v Zasavski regiji
  3. Catching-up, regional disparities and EU cohesion policy
  4. How soft is the budget constraint for Yugoslav firms?

Nazaj