izpis_h1_title_alt

Učne težave v osnovni šoli : problemi, perspektive, priporočila
ID Magajna, Lidija (Avtor), ID Pečjak, Sonja (Avtor), ID Peklaj, Cirila (Avtor), ID Čačinovič Vogrinčič, Gabi (Avtor), ID Bregar Golobič, Ksenija (Avtor), ID Kavkler, Marija (Avtor), ID Tancig, Simona (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1477/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ugotovitve obsežnega raziskovalnega dela avtoric te knjige so skupaj z najrazličnejšimi drugimi domačimi in mednarodnimi viri (dokumenti, poročili, smernicami, priporočili ipd.) ter teoretičnimi in empiričnimi spoznanji različnih strok služile kot pomembna strokovna podlaga za oblikovanje koncepta dela. Po dolgoletnem analitičnem delu je tako nastalo strokovno gradivo, kurikularni dokument Kon­cept dela »Uč­ne težave v os­novn i šoli «, ki združuje tako konceptualne razmisleke kot tudi povsem praktični del in pomeni strokovno doktrino na tem področju.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:učne težave
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zavod RS za šolstvo
Leto izida:2008
PID:20.500.12556/RUL-69961 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-234-662-1 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:5458
Število prenosov:500
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:learning difficulty

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj