izpis_h1_title_alt

Enako / Drugače
ID Makše, Roman (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1425/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Razstava kiparskih ambientov z naslovom Enako/Drugače predstavlja takó stalnico ustvarjanja kiparja Romana Makšeta kot na novo zamišljene odmike v tej stalnici, kajti vsaka njegova nova postavitev se veže na prostor, ki je zanjo predviden. Vizualna značilnost razstave je krožno drsenje pogleda na postavitev, ki jo omogoča in določa prostor galerije. Kiparsko-razstavni ambienti sledijo strukturi razstavnega prostora: ta je v tlorisu večji krog, ki oklepa manjšega, središčnega. Drsenje enega ob drugem določa tridelnost celote, ki sledi logiki gledanja – kinestetičnega branja – kiparske celote. Tridelnost nakazuje tudi postavitev posameznih elementov: pogled od znotraj (podstavki z elementi), pogled nad glavo (ko stopi gledalec v razstavni objekt) in pogled navzdol (kjer so na tleh plošče z robovi). Vsebinsko pa s tako zamišljeno postavitvijo avtor postavlja kritičen odnos do novega, do sprememb in do razvoja, kar vse vodi k osnovnemu vprašanju: kje se oziroma ali se lahko dogaja novi človek?

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:objekti skulpture
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/RUL-69958 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1523
Število prenosov:199
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Same / Different
Izvleček:
The exhibition of sculpture ambiences entitled Same/Different demonstrates a regular feature found in the creativity of the sculptor Roman Makše as well as the newly set delineations from these regular features, for each of his installations is created with the space in which it is going to be exhibited in mind. The visual characteristic of this exhibition can be found in the circular drifting of the view across the setting that is enabled and defined by the gallery space. The sculpture-exhibition ambiences follow the structure of the exhibition space: a round ground plan in which a larger circle engulfs a smaller central circle. The drift of one against the other defines the tripartiteness of the whole that follows the logics of observing – kinesthetic reading – the sculpture as a whole. The tripartiteness is also indicated by the positioning of the individual elements: a view from the inside (bases with elements), the overhead view (when the observer steps into the exhibition object) and the view downwards (where rimmed plates are placed on the floor). As regards the contents the artist uses such positioning to create a critical attitude towards the new, towards changes and development, all of which lead to the basic question: where does or can a new man happen.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj