Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Segmenti akcijskega raziskovanja v pedagoškem pristopu Reggio Emilia
ID
Hostnik, Ana
(
Avtor
),
ID
Kosmatin Fras, Mojca
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Grigillo, Dejan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Jug, Anita
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/454/
Galerija slik
Izvleček
Pri sodobnem pedagoškem raziskovanju se paradigmatski sklopi pogosto prepletajo in prekrivajo. Znotraj raziskav se pojavljajo različni poudarki v zvezi s posameznimi vidiki, na katere je usmerjeno proučevanje posamičnega problema. Kvalitativna paradigma zajema tako interpretativno kot tudi akcijsko raziskovanje, pri čemer je razlika v tem, da skuša interpretativno raziskovanje predvsem razumeti in razložiti družbeno dogajanje, akcijsko raziskovanje pa ga skuša tudi spremeniti. V prispevku bomo razpravljali o posameznih segmentih akcijskega raziskovanja, ki so zastopani pedagoškem konceptu Reggio Emilia in so pomembni za kontinuiran prenos raziskovalnih in spoznavnoteoretskih izsledkov neposredno v pedagoško prakso in obratno.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
akcijsko raziskovanje
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2010
Št. strani:
407-418
Številčenje:
2010
PID:
20.500.12556/RUL-69887
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2000
Število prenosov:
231
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HOSTNIK, Ana in JUG, Anita, 2010,
Segmenti akcijskega raziskovanja v pedagoškem pristopu Reggio Emilia
[na spletu]. 2010. Pedagoška fakulteta. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/454/
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Naslov:
Segment of the action research in the Reggio Emilia educational approach
Izvleček:
At contemporary educational research the paradigmatic clusters are often intertwined and they overlap. Within the research individual aspects of a particular problem are differently focused. A quality paradigm comprises interpretive as well as action research, whereby the goal of the former is to mainly comprehend and explain developments in the society, whereas the task of the latter is to try and change them, as well. In the article particular segments of the action research are discussed, which are comprised within the Reggio Emilia educational concept and which are important for the continuous transfer of research and theoretical findings directly into the teaching practice and vice versa.
Ključne besede:
action research
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Analiza kontrolinga v izbranem podjetju
Oblikovanje kontrolinga v izbranem podjetju
Sistem uravnoteženih kazalnikov v izbranem podjetju
Vzpostavitev uravnoteženega sistema kazalnikov v izbranem podjetju
Vzpostavitev uravnoteženega sistema kazalnikov in sistema nagrajevanja v izbranem podjetju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Uvedba uravnoteženega sistema kazalnikov v izbranem podjetju
Uvedba metode uravnoteženega sistema kazalnikov v izbranem podjetju
Uvedba uravnoteženega sistema kazalnikov v izbranem podjetju
Izvajanje transporta v izbranem podjetju
Nagrajevanje zaposlenih v izbranem podjetju
Nazaj