izpis_h1_title_alt

Zgodnje učenje naravoslovja
ID Kavčič, Katarina (Avtor), ID Šraj, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Brilly, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Krnel, Dušan (Avtor), ID Bajd, Barbara (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/452/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek obravnava nekaj vidikov zgodnjega učenja naravoslovja na predšolski stopnji in je del obširnejše raziskave o stanju predšolske vzgoje, ki je bila opravljena na vzorcu 810 vzgojiteljic in vzgojiteljev. Rezultati raziskave kažejo, da stopnja naravoslovne pismenosti narašča, da imajo anketiranci izpopolnjene poglede na to, kaj je naravoslovno znanje in kako znanje nastaja ter imajo pozitiven odnos do naravoslovja na predšolski vzgoji. Kljub tej pozitivni naravnanosti do naravoslovja ocenjujejo, da je glavna ovira za učinkovitejše zgodnje učenje naravoslovja pomanjkljiva usposobljenost. V zaključku je podanih nekaj smernic in poudarkov tako za dodiplomsko kot za stalno strokovno izobraževanje vzgojiteljic in vzgojiteljev na področju zgodnjega naravoslovja.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:zgodnje učenje naravoslovja
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:325-337
Številčenje:2010
PID:20.500.12556/RUL-69876 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3210
Število prenosov:286
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Early science learning
Izvleček:
The article reports some of the findings of rather comprehensive research conducted on the preschool education in Slovenia, in which 810 preschool teachers participated. As regards the early natural science teaching the results show that the level of science literacy is on the increase, that the respondents are well aware of the scientific knowledge, its formation and acquisition; further, they also adopt a positive attitude towards natural science teaching at the preschool level. Despite the aforementioned they perceive the lack of professional competences as the main obstacle for more effective early science education. In conclusion, some guidelines and instructions in the field of natural science for undergraduate studies and for professional training of preschool teachers are provided.

Ključne besede:early science teaching

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj