Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
ID
Košir, Stanislav
(
Avtor
),
ID
Bužan, Valerija
(
Avtor
),
ID
Hafnar, Mirjana
(
Avtor
),
ID
Lipec-Stopar, Mojca
(
Avtor
),
ID
Macedoni-Lukšič, Marta
(
Avtor
),
ID
Magajna, Lidija
(
Avtor
),
ID
Rovšek, Matej
(
Avtor
)
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1199
Galerija slik
Izvleček
Kot vsi drugi otroci s težavami pri učenju, tudi otroci z vedenjskimi težavami že pred usmeritvijo potrebujejo ustrezno podporo in pomoč v vrtcu oziroma v šoli. Pravočasna strokovna pomoč učiteljev in šolske svetovalne službe bi pri nekaterih učencih lahko odpravila njihove težave in usmeritev (v skupino otrok čustvenimi in vedenjskimi motnjami) morda ne bi bila potrebna. Tudi za ostale skupine OPP, kot je na primer skupina otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami idr., bi bilo treba pripraviti konceptualne podlage in dopolniti obstoječe podzakonske akte. Poudariti torej velja, da podporo in pomoč v vrtcu ali šoli potrebujejo tudi otroci s čustvenimi in vedenjskimi težavami, da bi lahko preprečevali, omejevali oziroma odpravili nadaljnji razvoj njihovih težav, čeprav učencev, ki imajo prehodne težave na področju čustvovanja in vedenja, ne usmerjamo. Da bi v šolskem sistemu bolj uspešno kot doslej uresničevali načelo inkluzije, je treba okrepiti in spodbujati delo vrtcev in šol (vzgojiteljev, učiteljev, svetovalne službe), tako da bo vsem otrokom, ki pomoč in podporo potrebujejo, ta zagotovljena v integriranem pedagoškem prostoru, torej da bo, če je le mogoče, vključena v redne pedagoške in vzgojne dejavnosti.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
pouk po prilagojenem programu
,
razvoj vzgoje in izobraževanja
,
Slovenija
,
vzgojni cilji
Tipologija:
1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2011
Št. strani:
Str. 275-327
PID:
20.500.12556/RUL-69560
UDK:
376(497.4)
COBISS.SI-ID:
8861257
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2050
Število prenosov:
356
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
special education
,
development of education
,
Slovenia
,
aims of education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj