izpis_h1_title_alt

Predšolski otroci spoznavajo električni krog : diplomsko delo
ID Jarc, Nina (Avtor), ID Gostinčar-Blagotinšek, Ana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2719 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V teoretičnem delu diplomske naloge sem najprej povzela, kar o obravnavi elektrike najdemo v literaturi (Labinowicz, Driver) in posebnosti obravnave teme v predšolskem obdobju. Predstavila sem pojem elektrika oziroma električni tok in nekaj preprostih naprav, ki delujejo na elektriko, vire in pojem električna energija. V empiričnem delu sem najprej predstavila vprašalnik za ugotavljanje otroških predstav v zvezi z elektriko. Na osnovi analize rezultatov ankete, pridobljenih z individualnimi intervjuji, sem pripravila sklop dejavnosti za spoznavanje električnega kroga in jih otrokom predstavila prek poskusov. Po končanih dejavnostih sem ponovno preverila otroške predstave o električnem krogu in primerjala rezultate pred in po testu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:elektrika, električni krog
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[N. Jarc]
Leto izida:2015
Št. strani:43 str.
PID:20.500.12556/RUL-69294 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:537(043.2)
COBISS.SI-ID:10413641 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2606
Število prenosov:323
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Preschool children learn about electric circuit
Izvleček:
In the theoretical part of my thesis, I first summarized what can be found in literature concerning electricity treatment (Labinowicz, Driver) and particularities of topics treatment in a preschool period, as well. I presented the concepts of electricity and electrical current, respectively, and several simple devices that operate on the basis of electricity, sources and the concept of electric energy. In the empirical part I first presented the questionnaire for identification of children's understanding of the concept of electricity. Based on the survey results analysis, obtained with individual interviews, I prepared the set of activities for getting to know the electrical circuit, and presented them to the children via experiments. After that, I’ve checked the children’s perception of electricity again and made the comparison of the results before and after the test.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj