izpis_h1_title_alt

Izkustveno poučevanje pri pouku Tehnike in tehnologije na razredni stopnji na primeru izdelave vetrokaza : diplomsko delo
ID Trček, Jasna (Avtor), ID Jamšek, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Avsec, Stanislav (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2564 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomska naloga je namenjena učiteljem in študentom razrednega pouka ter tehnike. Želimo jih spodbuditi k uporabi izkustvenega učenja pri pouku tehniškega izobraževanja v osnovni šoli. Delo zajema induktivno poučevanje, njegovo zgodovino, značilnosti ter metode. Podrobneje smo proučili izkustveno učenje, njegove začetnike, načela, faze in metode. Diplomsko delo se nadaljuje z izkustvenim učenjem v tehniškem izobraževanju na razredni stopnji. Pregledali smo učne načrte za spoznavanje okolja ter naravoslovje in tehniko, stališča učiteljev in učencev, primerjali s tujino. Podrobneje smo proučili tudi principe in naprave za merjenje hitrosti in smeri vetra. Izpostavili smo 7 različnih vetrokazov za izdelavo in uporabo pri pouku, jih izdelali in vrednotili. Zaključili smo s predlogom učne priprave za učence 2. razreda za izdelavo vetrokaza po principu izkustvenega učenja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tehniško izobraževanje, spoznavanje okolja, učna priprava
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[J. Trček]
Leto izida:2014
Št. strani:III f., 70 str., [XXXVII] str.
PID:20.500.12556/RUL-69201 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.3.016:62(043.2)
COBISS.SI-ID:10259529 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2255
Število prenosov:291
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Elementary school level design and technology teaching by experiential at wind indicator example
Izvleček:
Thesis target group are pre- and in-service primary school teachers. We wish to encourage them to use the experiential teaching. Work covers inductive teaching methods, its history and features. Experiential teaching its pioneers, principles, phases and methods are presented in detail. It is further used for teaching purpose of engineering education at elementary school level. Environmental science and design and technology curriculums were examined for the degree of experiential teaching used. Wind indicator was chosen as a main motivation for the experimental teaching example. An overview is presented and several different wind indicators for hands-on experience are given and evaluated. Thesis presents a teaching lesson plan for making a wind indicator by using an experiential learning method that is appropriate for teaching 7 years old students in the primary school.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj