Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Spolnost mladostnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju : diplomsko delo
ID
Resman, Ana
(
Avtor
),
ID
Jerman, Janez
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2506
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,35 MB)
MD5: F70649AA915D56AFF2A3BDC54D8BE307
Galerija slik
Izvleček
Diplomsko delo obravnava spolnost mladostnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju. V teoretičnem delu je opisana spolnost mladih ter mladostniki z lažjo motnjo v duševnem razvoju, in teme, ki se navezujejo na njihovo spolnost, kot so spolno vedenje, informiranje o spolnosti, socialna pripadnost, spolne motnje, vključenost v izobraževanje. V empiričnem delu je opisana raziskava in rezultati raziskave. Raziskava je bila izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika, ki so ga reševali učenci osmega in devetega razreda prilagojenega izobraževalnega programa z nižjim izobrazbenim standardom na štirih gorenjskih šolah s prilagojenim programom. V vprašalniku so bila vprašanja razdeljena na tri sklope: informiranost o spolnosti, osebni pogled na spolnost in spolne izkušnje. Na vsak sklop vprašanj se je navezovalo eno raziskovalno vprašanje, za katerega je napisan ugotovljen odgovor. Z raziskavo je bilo ugotovljeno, da imajo učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju veliko pravilnih informacij o oblikah kontracepcije in o spolnih zlorabah, ne vedo pa dovolj o človeški anatomiji (o poznavanju lastnega telesa) in o spolno prenosljivih boleznih. Spolnost ima za mladostnike z lažjo motnjo v duševnem razvoju v podobni meri tako socialni (vpliv družbe) kot individualni (lastna prepričanja in želje) pomen. Glede na rezultate so učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju manj spolno aktivni kot njihovi vrstniki povprečne inteligence.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
spolnost
,
lažja motnja v duševnem razvoju
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
[A. Resman]
Leto izida:
2014
Št. strani:
89 str.
PID:
20.500.12556/RUL-69130
UDK:
376.1-056.34:613.88(043.2)
COBISS.SI-ID:
10233673
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
13182
Število prenosov:
298
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RESMAN, Ana, 2014,
Spolnost mladostnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. A. Resman. [Dostopano 30 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69130
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Sexuality of adolescents with mild intellectual disability
Izvleček:
The dissertation is about sexuality of adolescents with mild intellectual disability. Theoretical part focuses on sexuality of adolescents and who are adolescents with mild intellectual disability, and also the topics that involve their sexuality, such as sexual behavior, sexual information, social status, sexual disorders and integration in education. Empirical part describes the research and the results of it. Research instrument is a questionnaire, which was answered by pupils of eighth and ninth grade (aged from 13 to 16) of special adjusted classes on four special schools in Gorenjska region. Questionnaire had questions divided in three parts: information pupils have about sexuality, personal perspective on sexuality and sexual experience. Answers on each one of three parts answer on one of three research questions. We found out, that pupils with mild intellectual disability have correct information about contraception and sexual abuse, but do not know much about human anatomy (about their bodies) and sexual transmitted diseases. For pupils, sexuality in similar procentage has both, social (social influence) and individual (their own beliefs and wishes) meaning. According to answers, adolescents with mild intellectual disability have minor sexual experience than adolescents with average inteligence.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj