Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Izdelava učnih priprav za poučevanje programiranja s Scratchem : diplomsko delo
ID
Žandar, Aleša
(
Avtor
),
ID
Nančovska Šerbec, Irena
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Zapušek, Matej
(
Komentor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2458
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,05 MB)
MD5: E64E01F2C9A7B0E73DDD75E2A874782E
Galerija slik
Izvleček
Dneva brez računalnika si danes težko predstavljamo. Da bi bili kos tako hitremu razvoju tehnologije pa ni dovolj, da le znamo uporabljati določena programska orodja. Težimo k temu, da bi otroci razumeli delovanje ter uporabo le-teh zamenjali s kreiranjem. V skladu s tem pa se spreminjajo tudi učni načrti računalniških predmetov. V šolskem letu 2014/15 se v drugo triletje osnovne šole vpeljuje neobvezni izbirni predmet Računalništvo. Namen diplomskega dela je z učnimi gradivi pomagati učiteljem pri uporabi vizualnega programskega okolja Scratch s katerim otroci začnejo programirati. V prvem delu diplomskega dela bomo predstavili teoretične osnove kognitivnih psihologov. Na podlagi njihovih dognanj še danes oblikujemo učne ure v šolah in želimo spodbujati učenčevo ustvarjalnost in samostojno gradnjo znanja. Nadaljevali bomo z opisom nekaterih vizualnih programskih orodij, ki spodbujajo razumevanje osnovnih računalniških konceptov. Predstavili bomo poučevanje računalniških vsebin, povezanih z novim učnim načrtom, preko vizualnega programskega orodja Scratch. Sledila bo realizacija ene izmed vsebin za poučevanje s Scratchem. Za konec pa bomo opisali postavitev spletnega portala na katerem bodo objavljena učna gradiva in bo služil kot pomoč učiteljem, ki se bodo letos prvič srečali z novim neobveznih izbirnim predmetov Računalništvo. ACM klasifikacija: K.3 Računalništvo in izobraževanje K.3.1 Uporaba računalnikov v izobraževanju K.3.2 Poučevanje računalništva in informatike
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
učna gradiva
,
vizualna programska okolja
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
[A. Žandar]
Leto izida:
2014
Št. strani:
36 str.
PID:
20.500.12556/RUL-69021
UDK:
004.42:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
10222665
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1996
Število prenosov:
349
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽANDAR, Aleša, 2014,
Izdelava učnih priprav za poučevanje programiranja s Scratchem : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. A. Žandar. [Dostopano 20 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69021
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Desining materials for teaching programming with Scratch
Izvleček:
It is hard to imagine a day without the computer. To cope with such rapid development of technology, it is not enough to only know how to use certain software tools. We strive to make children understand the computer concepts and change the application with creation. In line with this, the curriculum is also changing. In the second trimester of the school year 2014/15 an optional Computer and Information Science subject is introduced. The purpose of the thesis is to assist teachers with the help of teaching materials by using visual programming environment Scratch, in which children start to program. ACM Computing Classification System K.3 Computers and Education K.3.1 Computer Uses in Education K.3.2 Computer and Information Science Education In the first part of the thesis we will present the theoretical basis of cognitive psychologists. Teachers still design lessons in schools based on cognitive psychologist research and we also want to promote students creativity and self-construction of knowledge, based on their research. We will continue with a description of some visual programming tools that promote the understanding of basic computer concepts. We will present the teaching of computer-related content with the new curriculum through a visual programming tool Scratch. This will be followed by the realization of one of the teaching materials for Scratch In the end we will describe the layout of the web portal, where we will publish learning materials and will serve as an aid to teachers who will teach new optional course Computer and Information Science for the first time.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
TEHNOLOGIJE ZA HITRO REKONFIGURACIJO PRILAGODLJIVIH ROBOTSKIH CELIC
Načrtovanje in sinteza novih sulfonamidnih inhibitorjev bakterijskih transpeptidaz
Načrtovanje in sinteza novih potencialnih zaviralcev proteina KRAS
Načrtovanje in sinteza novih potencialnih zaviralcev ligaze MurF z 1,5-benzodiazepinskim skeletom
Načrtovanje in sinteza novih 4-(arilsulfonohidrazonoil)benzamidnih inhibitorjev Mur C in Mur D encimov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Robustno vodenje robotskih mehanizmov
Planiranje poti neholonomnemu robotu
Gibljivost robotskih sistemov pri obdelovalnih procesih
Metode uspešnega učenja skozi fizično gibanje v prvi triadi osnovne šole
LEJOS - programski jezik za krmiljenje robota
Nazaj