Podrobno

PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
ID Devetak, Iztok (Avtor), ID Ferk Savec, Vesna (Avtor), ID Glažar, Saša (Avtor), ID Juriševič, Mojca (Avtor), ID Metljak, Mira (Avtor), ID Pavlin, Jerneja (Avtor), ID Wissiak Grm, Katarina Senta (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2350/ Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (580,68 KB)
MD5: 365D9CF5A60981BDFE288644E91A0F3C

Izvleček
eaching science is challenging in the modern society especially because a lot of students are not intrinsically motivated for learning science. This means that teachers should undergo professional changes to make students believe that scientific knowledge that is determined by the national curriculum is useful for their future life even if they are not going to be in a profession tightly connected with science. These problems facing by teachers and also by students in the school science classroom can be at least partly solved by implementations of different educational strategies that can promote students science learning. One of such strategy that is applied across European countries is PROFILES teaching and learning science approach. Teachers need to use specific PROFILES teaching and learning modules while implementing PROFILES approach. This chapter illustrates Slovenian perspective to development of PROFILES modules.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Freie Universität Berlin, Alpen-Adria-Universität Klagenfurt
Leto izida:2014
Št. strani:113-119
PID:20.500.12556/RUL-68823 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1571
Število prenosov:207
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DEVETAK, Iztok, FERK SAVEC, Vesna, GLAŽAR, Saša, JURIŠEVIČ, Mojca, METLJAK, Mira, PAVLIN, Jerneja in WISSIAK GRM, Katarina Senta, 2014, PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5 [na spletu]. 2014. Freie Universität Berlin, Alpen-Adria-Universität Klagenfurt. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68823
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:science education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Kineziološki pristop k obravnavi osteoporoze in sarkopenije
  2. Telesna vadba za starostnike z bolečinami v hrbtenici
  3. Pilates vadba za osebe z osteoporozo
  4. Poškodbe predšolskih otrok pri gibalnih/športnih dejavnostih v domačem okolju
  5. Aerobika za starejše
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uspešno timsko delo pri organizaciji iger za osebe z motnjami v duševnem razvoju

Nazaj