izpis_h1_title_alt

Disleksija - vodnik za tutorje
ID Raduly Zorgo, Eva (Avtor), ID Smythe, Ian (Avtor), ID Gyarmathy, Éva (Avtor), ID Košak Babuder, Milena (Avtor), ID Kavkler, Marija (Avtor), ID Magajna, Lidija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1304/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Knjiga “Disleksija – vodnik za tutorje“ je bila pripravljena v okviru Mednarodnega projekta TEMPUS – iSHEDS 2009-2010 (Identification and Support in Higher Education For Dyslexic Students), ki je namenjen spodbujanju razvoja prepoznavanja, podpore in pomoči, izobraževanja, uvajanja sodobne tehnologije ter načrtovanja ukrepov na področju univerzitetnega študija oseb z disleksijo (specifičnimi motnjami branja in pisanja). Projekt TEMPUS – iSHEDS: št. 144878 – TEMPUS – 2008-UKJPGR E (A 204121), ki ga vodi prof. dr. Angela Fawcett z Univerze v Swansea (UK), vključuje države Evropske unije (Anglijo, Madžarsko, Romunijo in Slovenijo) ter države zahodnega Balkana (Hrvaško, Bosno in Srbijo).

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:disleksija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Bravo, društvo za pomoč otrokom in mladostnikom s specifičnimi učnimi težavami
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/RUL-68299 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-92931-2-6 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1479
Število prenosov:158
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:dyslexia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj