Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
ID
Devjak, Tatjana
(
Avtor
),
ID
Jug, Anita
(
Avtor
),
ID
Hodnik, Tatjana
(
Avtor
),
ID
Turnšek, Nada
(
Avtor
),
ID
Skubic, Darija
(
Avtor
),
ID
Zajec, Jera
(
Avtor
),
ID
Krnel, Dušan
(
Avtor
),
ID
Geršak, Vesna
(
Avtor
),
ID
Korošec, Helena
(
Avtor
),
ID
Borota, Bogdana
(
Avtor
),
ID
Podobnik, Uršula
(
Avtor
),
ID
Bračun Sova, Rajka
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/626/
Galerija slik
Izvleček
V poročilu predstavljamo metodološke značilnosti in rezultate raziskave, ki smo jih zbrali na priloţnostnem vzorcu slovenskih vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic, ki so sodelovale v projektu »Profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje elementov posebnih pedagoških načel Reggio Emilia koncepta na področju predšolske vzgoje«. Cilj empirične raziskave je bil ugotoviti zastopanost elementov posebnih pedagoških načel koncepta Reggio Emilia na področju kurikula predšolske vzgoje v Sloveniji. Ob tem so nas še posebej zanimala stališča, mnenja in izkušnje vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic, vezana na izvajanje posameznega kurikularnega področja v vrtcu.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
Reggio Emilia (vzgojni koncept)
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/RUL-68116
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2538
Število prenosov:
228
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj