Podrobno

William James: Pragmatizem in volja do verovanja
ID Mulej, Lucija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr45Mulej.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pragmatizem, ameriška filozofija, volja, resnica
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 174-176
Številčenje:Letn. 20, št. 45
PID:20.500.12556/RUL-6748 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:165.741(049.32)
ISSN pri članku:0352-3608
COBISS.SI-ID:23146845 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2594
Število prenosov:283
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MULEJ, Lucija, 2004, William James: Pragmatizem in volja do verovanja. Družboslovne razprave [na spletu]. 2004. Vol. 20, no. 45, p. 174–176. [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr45Mulej.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Družboslovne razprave
Skrajšan naslov:Družbosl. razpr.
Založnik:Slovensko sociološko društvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0352-3608
COBISS.SI-ID:7530242 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pragmatism, American philosophy, will, truth

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. K novim kognitivnim temeljem anketnega raziskovanja
  2. Michel Foucault: Arheologija vednosti. Ljubljana: Studia humanitatis, 2001 250strani (ISBN 961-6262-31-9), 2.800 SIT
  3. Spoznavno-teoretski izvori Webrove metodologije družbenih znanosti
  4. Hitchensova britev
  5. Jean-François Lyotard: postmoderno stanje - poročilo o vednosti. Ljubljana: Društvo za teoretsko psihoanalizo, zbirka Analecta, 2002, 114 str.
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Samoformiranje etičnega subjekta pri Nietzscheju in Foucaultu
  2. Gospodarjenje z opažnim materialom v gradbenem podjetju
  3. Eksistenca - lastnost ali kvantifikator?
  4. Semantics within
  5. Percepcija vlog partnerjev v procesu nakupnega odločanja gospodinjstva

Nazaj