Podrobno

Novi nacionalizem na Vzhodu in Zahodu, Slovenija in Avstrija
ID Ogris, Günther (Avtor), ID Lay, Michael (Avtor), ID Toš, Niko (Avtor), ID Švara, Sergio (Prevajalec)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-RECFFVLL Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nacionalizem, Republika Slovenija, Avstrija, SJM, identiteta, zadovoljstvo
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1995
Št. strani:Str. 20-31
Številčenje:Let. 32, št. 1/2
PID:20.500.12556/RUL-65921 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:3
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:15821149 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3512
Število prenosov:179
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
OGRIS, Günther, LAY, Michael in TOŠ, Niko, 1995, Novi nacionalizem na Vzhodu in Zahodu, Slovenija in Avstrija. Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja [na spletu]. 1995. Vol. 32, no. 1/2, p. 20–31. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-RECFFVLL
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:New nationalism in the East and West, Slovenia and Austria

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Prehrana in učinkovitost pri delu
  2. Nutrient requirements of laboratory animals
  3. Življenje na 2. pomolu Luke Koper
  4. Nematsko-nematsko površinsko sidranje
  5. Nematska mikrofluidika v kompleksnih mikro-kanalih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv barve embalaže osvežilne pijače na nakupno odločitev
  2. Izpopolnjevanje embalaže kot dejavnik za povečanje prodaje živilskih izdelkov
  3. Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika
  4. Vpliv barv embalaže na zaznavanje izdelka
  5. Vloga embalaže v nakupnih odločitvah odjemalcev

Nazaj