izpis_h1_title_alt

Teoretski okvir korporativnega komuniciranja
ID Podnar, Klement (Avtor), ID Kline, Miro (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr44PodnarKline.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek predstavlja poskus teoretske razmejitve šestih komunikacijskih področij, ki jih lahko najdemo znotraj komunikoloških in poslovnih univerzitetnih programov: organizacijsko, poslovno, upravljavsko, tržno, institucionalno in korporativno komuniciranje. Za analizo in razmejitev posameznih polj komuniciranja, avtorja uporabita različne kriterije: profitni/neprofitni sector; mikro/makro perspektiva; pozitivistični/normativistični prostop, interni/eksterni poudarek, medosebno/množično komuniciranje, obrt /teorija /funkcionalnost /tehnologija komuniciranja, unitaren/organizacijski pogled na organizacijo. Takšna konceptualno razlikovanje omogoča relativno objektivno zamejitev različnih področij komuniciranja, definiranja ločnic in medsebojnih povezav. Avtorja v analizi ugotavljata, da v nasprotju z organizacijskim, poslovnim, upravljavskim, tržnim in institucionalnim komuniciranjem, korporativnega komuniciranja ne more opredeliti kot samostojno disciplino, pač pa kot nov, holističen način videnja posameznih polj poslovno-organizacijske komunikologije in njihovo integracijo v celoto

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tržno komuniciranje, korporacije
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2003
Št. strani:Str. 57-73
Številčenje:Letn. 19, št. 44
PID:20.500.12556/RUL-6507 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77
ISSN pri članku:0352-3608
COBISS.SI-ID:22695773 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2523
Število prenosov:285
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Družboslovne razprave
Skrajšan naslov:Družbosl. razpr.
Založnik:Slovensko sociološko društvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0352-3608
COBISS.SI-ID:7530242 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Our paper sets out a theory-based analysis of boundaries for six communication-focused areas that may be legitimately taught in communication and business schools: business communication, organizational communication, management communication, marketing communication, institutional communicationand corporate communication. Several classification criteria are used as a basis for analysis: profit/ non-profit sector; micro/ macro perspective; positive/ normative approach; internal/ external view; dyad/ mass communication; focus on art/theory/function/technology; organizational/ unitary approach toward organization. Such conceptual differentiation allows for relatively objective determination of different communication area boundaries and their interrelationships. However, according to analysis authors argue that in opposition to organizational, business, management, marketing and institutional communication, corporate communication cannot be defined as a discipline but rather a new way of looking a whole where once we saw only different parts. It is a frame of different fields of communication which are taken into consideration for potential orchestration into in coherent whole

Ključne besede:marketing communication, corporation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj