Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Izhodišča in predlogi za zunanje preverjanje bralne sposobnosti
ID
Saksida, Igor
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-7C6QRRKT
Galerija slik
Izvleček
Ob premikih v razumevanju pomena branja ter kurikularnem načrtovanju pouka književnosti bo potrebno ponovno opredeliti tudi smisel in podobo zaključnega preverjanja bralne sposobnosti. Članek na podlagi sodobnejših izhodišč odgovarja na vprašanje, kaj je mogoče meriti s poustvarjalnim besedilom, kakršno je šolski esej.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
bralna sposobnost
,
preverjanje
,
kriteriji
,
eseji
,
prenova pouka
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Slavistično društvo Slovenije
Leto izida:
1998
Št. strani:
Str. 51-60
Številčenje:
Letn. 44, št. 3
PID:
20.500.12556/RUL-64689
UDK:
378.882:028.02:371.26/.27
ISSN pri članku:
0021-6933
COBISS.SI-ID:
2963529
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1940
Število prenosov:
217
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SAKSIDA, Igor, 1998, Izhodišča in predlogi za zunanje preverjanje bralne sposobnosti.
Jezik in slovstvo
[na spletu]. 1998. Vol. 44, no. 3, p. 51–60. [Dostopano 3 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-7C6QRRKT
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Jezik in slovstvo
Skrajšan naslov:
Jez. slovst.
Založnik:
Slavistično društvo Slovenije, Slavistično društvo Slovenije, Založba Univerze v Ljubljani, Zveza društev Slavistično društvo Slovenije
ISSN:
0021-6933
COBISS.SI-ID:
746756
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Izvleček:
Recent shifts in our understanding of the importance of reading and current work on new literary curricula call for revision of the aims and purpose of the final reading ability testing. Referring to contemporary theories, the article discusses what can be measured with recreative texts such as the scoole essay.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Effect of environmental factors and Escherichia coli strains on biofilm formation
Viscoelastic response of Escherichia coli biofilms to genetically altered expression of extracellular matrix components
Bacterial cell wall material properties determine E. coli resistance to sonolysis
Formation and characterization of E.coli biofilms in a continuous system
Escherichia coli bacteriocins
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Molecules involved in motility regulation in Escherichia coli cells
Non O157:H7 avian pathogenic Shiga toxin-producing Escherichia coli isolated from lesions on broiler chickens in Brazil
Enterohemorrhagic Escherichia coli O157
Cytotoxic factor secreted by Escherichia coli associated with sepsis facilitates transcytosis through human umbilical vein endothelial cell monolayers
Obtenção de peptídeos com capacidade inibitória da ação citotoxigênica das toxinas Stx de Escherichia colia partir de bibliotecas de phage display
Nazaj