izpis_h1_title_alt

Izhodišča in predlogi za zunanje preverjanje bralne sposobnosti
ID Saksida, Igor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-7C6QRRKT Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ob premikih v razumevanju pomena branja ter kurikularnem načrtovanju pouka književnosti bo potrebno ponovno opredeliti tudi smisel in podobo zaključnega preverjanja bralne sposobnosti. Članek na podlagi sodobnejših izhodišč odgovarja na vprašanje, kaj je mogoče meriti s poustvarjalnim besedilom, kakršno je šolski esej.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bralna sposobnost, preverjanje, kriteriji, eseji, prenova pouka
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Slavistično društvo Slovenije
Leto izida:1998
Št. strani:Str. 51-60
Številčenje:Letn. 44, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-64689 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378.882:028.02:371.26/.27
ISSN pri članku:0021-6933
COBISS.SI-ID:2963529 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1519
Število prenosov:176
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Jezik in slovstvo
Skrajšan naslov:Jez. slovst.
Založnik:Slavistično društvo Slovenije
ISSN:0021-6933
COBISS.SI-ID:746756 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Recent shifts in our understanding of the importance of reading and current work on new literary curricula call for revision of the aims and purpose of the final reading ability testing. Referring to contemporary theories, the article discusses what can be measured with recreative texts such as the scoole essay.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj