izpis_h1_title_alt

Nevidna povezava ugleda države in podjetij
ID Jančič, Zlatko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-LJHMKREE Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The article deals with the phenomenon of country's image and its influence on the images of domestic companies. It is stated that image, reputation and identities are invisibly implied in the people's, organizations' as well as countries' behavior. In order to understand the interdependence of country's and companies' reputation, it is important to take into account the concepts of the state's and company's origin, since they offer the answers regarding the successfulness in international exchange. Finally, we analyze the neutral or endorsed image of Slovenia, being a young country in transition. We pose the question whether such image leads us towards the poverty chain or towards the wealth chain.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:image, identiteta, tržno komuniciranje, neučinkovitost, ekonomska uspešnost, podjetja, strategija, Republika Slovenija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1998
Št. strani:Str. 1028-1041
Številčenje:Let. 35, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-64679 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:18913117 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1109
Število prenosov:147
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:image, identity, marketing, ineffectiveness, economic successfulness, enterprise, strategy, Republic Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj