Podrobno

Postmoderno predrugačenje marketinške discipline : diplomsko delo
ID Milošič, Nina (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Milosic-Nina.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:disciplina, ekonomske spremembe, potrošništvo, družbene spremembe, kultura
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Milošič]
Leto izida:2003
Št. strani:56 f.
PID:20.500.12556/RUL-6341 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13(043.2)
COBISS.SI-ID:22430813 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1273
Število prenosov:228
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MILOŠIČ, Nina, 2003, Postmoderno predrugačenje marketinške discipline : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Milošič. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Milosic-Nina.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:discipline, economic change, consumerism, social change, culture

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Medijska norost
  2. Stigma duševne bolezni
  3. Motivacija za delo
  4. Protestni potencial na Slovenskem
  5. Telesne prakse
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Čustvena inteligenca kot determinanta stresa
  2. Čustvena inteligenca, kot dejavnik uspešnega dela
  3. Dejavniki, ki vplivajo na kariero žensk
  4. Zakonitosti zadovoljevanja potreb po Maslowi teoriji potreb

Nazaj