Jezik: | Angleški jezik |
---|
Ključne besede: | organska kemija, poučevanje kemije, pojmovne mape, pojmovne mreže, organske reakcije, transformacije, pretvorbe, organske spojine, ogljikovodiki, organski halogenidi, oksidacijsko število, razumevanje pojmov, reševanje problemskih nalog, reševanje reakcijskih shem, concept map, oxidation number of carbon atom, transformations, problem solving, meaningful learning |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Založnik: | Slovensko kemijsko društvo |
---|
Leto izida: | 2005 |
---|
Št. strani: | Str. 471-477 |
---|
Številčenje: | Vol. 52, no. 4 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUL-60555 |
---|
UDK: | 547.1.057:373.5 |
---|
ISSN pri članku: | 1318-0207 |
---|
COBISS.SI-ID: | 27314437 |
---|
Datum objave v RUL: | 10.07.2015 |
---|
Število ogledov: | 1564 |
---|
Število prenosov: | 373 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
Objavi na: | |
---|