Podrobno

Brezplačne kartice kot medij komuniciranja : diplomsko delo
ID Dolenc, Lidija (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Dolenc-Lidija.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:množični mediji, uporabniki, potrošniki, vedenje, študija primera
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Dolenc]
Leto izida:2003
Št. strani:99 f., [20] f. pril
PID:20.500.12556/RUL-5977 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77(043)
COBISS.SI-ID:21933149 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1679
Število prenosov:206
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DOLENC, Lidija, 2003, Brezplačne kartice kot medij komuniciranja : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : L. Dolenc. [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Dolenc-Lidija.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:mass media, users, consumer, behavior, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Motivacija in sistem nagrajevanja
  2. Vpliv kulture na inovativnost
  3. Samostojni podjetnik pri nas in v Italiji
  4. Vloga lastniškega kapitala pri financiranju rasti hitro rastočih podjetij v Sloveniji
  5. Analiza uspešnosti poslovanja Luke Koper d.d. v obdobju 2005-2009
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Nezaznane priložnosti
  2. Uvajanje notranjega podjetništva v poslovanje finančnega holdinga
  3. ICEIRD 2011
  4. Usihanje podjetništva v Sloveniji
  5. Analiza notranje organiziranosti podjetja

Nazaj