izpis_h1_title_alt

Uporaba sestavin tržnokomunikacijskega spleta v slovenskih pohištvenih podjetjih : diplomsko delo - visokošolski strokovni študij
ID Kos, Jure (Avtor), ID Oblak, Leon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kropivšek, Jože (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (442,36 KB)
MD5: 45138C466C4D0F6F13A910AD37E1E468
PID: 20.500.12556/rul/f60d0614-5528-4b6d-b054-1e7920fe91bc

Izvleček
V teoretičnem delu smo podrobno predstavili posamezne sestavine tržnokomunikacijskega spleta. Pri tem smo uporabili metodo kompilacije, pri praktičnem delu pa metodo anketiranja. Za anketirance smo izbrali podjetja, ki se ukvarjajo z izdelavo pohištva. Dobljene rezultate smo ustrezno analizirali in jih opisno ter grafično predstavili. Iz njih je razvidno, da večja podjetja v primerjavi z majhnimi podjetji več sredstev namenjajo tržnemu komuniciranju in v proces trženja tudi vključujejo več različnih sestavin tržnokomunikacijskega spleta. Tudi majhna podjetja imajo v primerjavi z večjimi nekatere prednosti, kar se najbolje vidi pri osebni prodaji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, stiki z javnostjo, neposredno trženje, osebna prodaja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kos]
Leto izida:2011
Št. strani:XI, 62 f., [6] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-588 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:65.011.1:658.8.03
COBISS.SI-ID:1876873 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3992
Število prenosov:360
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of components of market-communication network in Slovenian furniture companies : graduation thesis - higher professional studies
Izvleček:
Theoretical part discusses a detailed presentation of individual components of market-communication network using the compilation method. The practical part uses the method of questioning. The companies in the furniture-making business are selected as respondents. The questionnaires were analyzed, and the results presented descriptively and graphically. The results show that it is obvious that larger companies use more market communication, and also more components of the market communication network in comparison with smaller companies. The smaller companies have certain advantages in comparison with the larger companies - this is mostly visible in personal sales.

Ključne besede:market communication, advertising, sale promotion, public relation, direct marketing, personal sales

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj