Podrobno

Okvir za razumevanje in izvajanje mednarodnih odnosov z javnostmi
ID Sriramesh, Krishnamurthy (Avtor), ID Verčič, Dejan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20014Srirameshvercic.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2001
Št. strani:Str. 675-692
Številčenje:Let. 38, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-5608 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:20903773 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1121
Število prenosov:142
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SRIRAMESH, Krishnamurthy in VERČIČ, Dejan, 2001, Okvir za razumevanje in izvajanje mednarodnih odnosov z javnostmi. Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja [na spletu]. 2001. Vol. 38, no. 4, p. 675–692. [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20014Srirameshvercic.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram
  2. Učinkovitost oglasov s spolnimi pozivi
  3. Umeščanje izdelkov v družbene medije
  4. Razvoj zagonske znamke eLearningShapers
  5. Prepoznavanje blagovne znamke Hisense na bolgarskem trgu: trženjska strategija za produkt televizij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih blagovnih znamk

Nazaj