izpis_h1_title_alt

Evropski multikulturalizem in izobraževalne politike : upravljanje fleksibilnih in podjetnih evropskih državljanov
ID Pikalo, Jernej (Avtor), ID Banjac, Marinko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.pei.si/Sifranti/StaticPage.aspx?id=108 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek analizira, kako se prek multikulturalizma v okviru evropskih izobraževalnih politik konstituirajo specifični posamezniki, inherentni sodobnim oblastnim konfiguracijam in načinom vladovanja, ki se dojemajo in delujejo kot evropski multikulturni državljani, ki ne le tolerirajo in spoštujejo (kulturno) drugačnost, temveč jo dojemajo kot prednost in teren, ki zahteva fleksibilnost, iznajdljivost ter podjetnost. Multikulturalizem kot oblastna tehnologija v okviru izobraževalnih politik spodbuja standardizacijo ter homogenizacijo določenih znanj, prek katerih se afirmira potreba po neprestanem (pre)oblikovanju delovnih veščin. Slednje so ključne za to, da se posameznik uspešno prilagodi trgu dela v spreminjajočem se ter kulturno raznolikem evropskem gospodarstvu. Različnost kultur v okviru evropskega prostora predstavlja skupni temelj evropske identitete, saj je razumljena kot bogastvo in komparativna prednost na globalnem trgu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:multikulturalizem, Evropska unija, EU, izobraževalna politika, podjetnost, evropsko državljanstvo, državljanstvo, državljanska vzgoja, evropski multikulturni državljani, oblikovanje delovnih veščin, evropska identiteta
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 153-173, 267-268
Številčenje:Letn. 22, št. 1/2
PID:20.500.12556/RUL-55806 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.014(4)
ISSN pri članku:1581-6036
COBISS.SI-ID:2264919 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1223
Število prenosov:297
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Šolsko polje
Skrajšan naslov:Šol. polje
Založnik:Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja, Pedagoški inštitut
ISSN:1581-6036
COBISS.SI-ID:122842112 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:European multiculturalism and educational policies: governing flexible and entrepreneurial European citizens
Izvleček:
This paper analyzes how the multiculturalism that is integrated into European educational policies constitutes individuals that are inherent to modern governmental configurations and modes of governance, who perceive and conduct themselves as European multicultural citizens that not only tolerate and respect cultural diversity but also understand it as an advantage in a world that demands flexibility, creativity, and entrepreneurship. Through European education policies, multiculturalism as a governing technology stimulates standardization and homogenization of particular knowledge through which continuous (re)creation of job skills is (re)affirmed. Job skills are essential to the individual in order to adapt to the labor market in a changing and culturally diverse European economy. The diversity of cultures within the European space is a cornerstone of the common European identity and is prevailingly understood as comparative advantage on the global market.

Ključne besede:multiculturalism, European Union, education policies, European citizenship, diversity of cultures, European identity, global market

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj