Podrobno

Teorije v razvojni psihologiji
ID Batistič-Zorec, Marcela (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.biblos.si/lib/book/9789612531324 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Učbenik o teorijah v razvojni psihologiji je namenjen predvsem študentkam in študentom programa predšolska vzgoja, zato je, kljub dejstvu, da se človek razvija vse življenje, ki ga zagovarja sodobna razvojna psihologija, večji poudarek namenjen razvoju in vzgoji v najzgodnejšem obdobju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:otroci, otroška psihologija, kognitivni razvoj, elektronske knjige
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Tipologija:2.03 - Univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/RUL-51729 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.922.7.01(075.8)(0.034.2)
ISBN:978-961-253-132-4
COBISS.SI-ID:268011008 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:4656
Število prenosov:571
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BATISTIČ-ZOREC, Marcela, 2013, Teorije v razvojni psihologiji [na spletu]. Univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo. Ljubljana : Pedagoška fakulteta. [Dostopano 1 maj 2025]. ISBN 978-961-253-132-4. Pridobljeno s: http://www.biblos.si/lib/book/9789612531324
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Spoznavanje slepote in slabovidnosti preko dejavnosti v skupini otrok v rednem oddelku vrtca
  2. Integracija in inkluzija otroka s posebnimi potrebami v vrtec
  3. Vloga vzgojiteljice v vrtcu pri integraciji otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  4. Otroci s posebnimi potrebami
  5. Deklica s cerebralno paralizo v rednem oddelku vrtca
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Socialna vključenost otroka s hemofilijo v vrtcu
  2. Uresničevanje inkluzivne vzgoje v vrtcu
  3. Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcu za uspešno integracijo otrok s posebnimi potrebami
  4. Vzgojno-izobraževalna integracija
  5. Tema drugačnosti v otroških slikanicah

Nazaj