Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Live what you teach & teach what you live : student views on the acceptability of teachersʼ value-related statements about sustainability and climate change
ID
Torkar, Gregor
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1388
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
visoko šolstvo
,
okoljska vzgoja
,
trajnostni razvoj
,
podnebne spremembe
,
študenti
,
učitelji
,
vrednote
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2013
Št. strani:
Str. 45-58
Številčenje:
Vol. 3, no. 1
PID:
20.500.12556/RUL-51631
UDK:
378:502.131.1
ISSN pri članku:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
9590601
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1461
Število prenosov:
183
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Živi tisto, kar poučuješ, in poučuj tisto, kar živiš
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj