izpis_h1_title_alt

Live what you teach & teach what you live : student views on the acceptability of teachersʼ value-related statements about sustainability and climate change
ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1388 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:visoko šolstvo, okoljska vzgoja, trajnostni razvoj, podnebne spremembe, študenti, učitelji, vrednote
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 45-58
Številčenje:Vol. 3, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-51631 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378:502.131.1
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9590601 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1461
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Živi tisto, kar poučuješ, in poučuj tisto, kar živiš

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj