Podrobno

Good and poor readers - what can we learn from the structural analysis of their reading comprehension
ID Lipec-Stopar, Mojca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.internationaljournalofspecialeducation.com/issues.cfm Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2003
Št. strani:Str. 37-51
Številčenje:Letn. 18, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-51140 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:372.4
ISSN pri članku:0827-3383
COBISS.SI-ID:6637385 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1450
Število prenosov:108
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LIPEC-STOPAR, Mojca, 2003, Good and poor readers - what can we learn from the structural analysis of their reading comprehension. International Journal of Special Education [na spletu]. 2003. Vol. 18, no. 2, p. 37–51. [Dostopano 3 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.internationaljournalofspecialeducation.com/issues.cfm
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:International Journal of Special Education
Založnik:B.C.
ISSN:0827-3383
COBISS.SI-ID:7972868 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Program dela za spodbujanje bralne pismenosti četrtošolcev v redni osnovni šoli
  2. Videoigre in uspešnost reševanja problemov pri osnovnošolskih otrocih
  3. Hipnoza in njena uporabnost na področju izobraževanja pri osnovnošolskih otrocih
  4. Primerjalna analiza klasičnega in digitalnega branja
  5. Razvijanje bralne zmožnosti na daljavo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodelovanje s starši otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  2. Pravni in dejanski položaj otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  3. Pozitivni in negativni vidiki inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  4. Vidiki učne motivacije otrok s posebnimi potrebami v inkluzivni šoli
  5. Poklicno usmerjanje otrok s posebnimi potrebami

Nazaj