Podrobno

Nakupno vedenje porabnikov na knjižnem trgu : diplomsko delo
ID Potočnik, Jana (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/potocnik1532.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Evropa, ZDA, knjigotrštvo, trg, prodaja, karakteristike, raziskave, mednarodne primerjave
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Potočnik]
Leto izida:2004
Št. strani:44 str., 16 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4870 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.3
COBISS.SI-ID:15118310 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1567
Število prenosov:239
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
POTOČNIK, Jana, 2004, Nakupno vedenje porabnikov na knjižnem trgu : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Potočnik. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/potocnik1532.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Europe, USA, bookselling, market, sales, characteristics, research, international comparisons

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Research groups' social capital: a clustering approach
  2. Measuring ego-centered social networks: do cheaper methods with respondent burden provide good estimates of network composition?
  3. Evolution of human signed networks
  4. Cognitive evaluation of the hierarchical approach for measuring ego-centered social networks
  5. Zanesljivost mer središčnosti in pomembnosti v socialnih omrežjih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pomen medkulturne raznolikosti sosednjih držav

Nazaj