Podrobno

Vpliv glasbe v prodajalnah na drobno na nakupno vedenje porabnikov : diplomsko delo
ID Senegačnik, Marko (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/senegacnik969.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, prodaja na drobno, prodajalna, pospeševanje prodaje, potrošnik, kultura, raziskave, ankete, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Senegačnik]
Leto izida:2003
Št. strani:52 str.
PID:20.500.12556/RUL-4085 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:14060006 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1840
Število prenosov:285
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SENEGAČNIK, Marko, 2003, Vpliv glasbe v prodajalnah na drobno na nakupno vedenje porabnikov : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Senegačnik. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/senegacnik969.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trade, retail trade, shops, sales promotion, consumer, culture, research, questionnaires, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vzajemni skladi v Sloveniji
  2. Tržne poti vzajemnih skladov
  3. Vzajemni skladi v Sloveniji
  4. Trženje vzajemnih skladov v Sloveniji
  5. Vzajemni skladi - alternativa varčevanja v prihodnosti
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Finančne naložbe v vzajemnih skladih
  2. Analiza delovanja vzajemnih skladov v Sloveniji
  3. Primerjava vzajemnih skladov v Sloveniji in Evropski uniji
  4. Analiza gibanja vrednosti točke vzajemnih skladov slovenskih izdajateljev
  5. Vzajemni skladi na Hrvaškem

Nazaj