Podrobno

Naraščanje vloge nakupovalnih centrov v slovenski trgovini na drobno : diplomsko delo
ID Rupnik, Ines (Avtor), ID Ponikvar, Nina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/rupnik794.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, notranja trgovina, prodaja na drobno, nakupovalni centri, case study, trgovina, struktura, mednarodne primerjave
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Rupnik]
Leto izida:2003
Št. strani:49 str.
PID:20.500.12556/RUL-3874 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.3
COBISS.SI-ID:13727206 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2070
Število prenosov:259
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RUPNIK, Ines, 2003, Naraščanje vloge nakupovalnih centrov v slovenski trgovini na drobno : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : I. Rupnik. [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/rupnik794.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, domestic trade, retail trade, shopping centres, case study, trade, structure, international comparisons

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Kakovost storitev kot podlaga za konkurenčno razlikovanje v trgovini na drobno
  2. Vpliv gospodarske krize v letih 2008 in 2009 na poslovanje v trgovini na drobno
  3. Organiziranje trgovske dejavnosti
  4. Nakupno vedenje porabnikov na knjižnem trgu
  5. Trgovinska veriga Spar
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Nabavna funkcija v podjetju
  2. Varstvo potrošnikov nekoč in danes
  3. Pravica potrošnika do varne in zdrave hrane
  4. Image prodajaln, supermarket Tuš Celje in megamarket Interspar Celje
  5. Vpliv informativnih dni na odločitev dijakov za nadaljevanje študija

Nazaj