Podrobno

Primerjava ocen vrstne pestrosti pajkov (Arachnida: Araneae) v trh gozdovih v Sloveniji : diplomsko delo
ID Budja, Urška (Avtor), ID Kostanjšek, Rok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/dn_budja_urška.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pajki, vrstna pestrost, ocena vrstne pestrosti, ocena vrstne pestrosti
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Budja]
Leto izida:2008
Št. strani:1 el. optični disk (CD-ROM)
PID:20.500.12556/RUL-37218 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:591.5:591.9:595.3(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:2029647 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2031
Število prenosov:361
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BUDJA, Urška, 2008, Primerjava ocen vrstne pestrosti pajkov (Arachnida: Araneae) v trh gozdovih v Sloveniji : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : U. Budja. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/dn_budja_urška.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Comparison of species richness estimation of spiders (Arachnida: Araneae) in three forests in Slovenia
Ključne besede:Aranea, biodiversity, species richness estimation, sampling methods

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Prehrana in učinkovitost pri delu
  2. Nutrient requirements of laboratory animals
  3. Življenje na 2. pomolu Luke Koper
  4. Nematsko-nematsko površinsko sidranje
  5. Nematska mikrofluidika v kompleksnih mikro-kanalih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv barve embalaže osvežilne pijače na nakupno odločitev
  2. Izpopolnjevanje embalaže kot dejavnik za povečanje prodaje živilskih izdelkov
  3. Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika
  4. Vpliv barv embalaže na zaznavanje izdelka
  5. Vloga embalaže v nakupnih odločitvah odjemalcev

Nazaj