Podrobno

A mathematical function to predict daily milk yield of dairy cows in relation to the interval between milkings : technical note
ID Klopčič, Marija (Avtor), ID Koops, Wiebe J. (Avtor), ID Kuipers, Abele (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0022030213004906 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:govedo, krave, molznice, dnevna mlečnost, molža, interval, matematični modeli
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 6084-6090
Številčenje:Vol. 96, no. 9
PID:20.500.12556/RUL-36592 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:636.2
ISSN pri članku:0022-0302
DOI:10.3168/jds.2012-6391 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:3248008 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1951
Število prenosov:400
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KLOPČIČ, Marija, KOOPS, Wiebe J. in KUIPERS, Abele, 2013, A mathematical function to predict daily milk yield of dairy cows in relation to the interval between milkings : technical note. Journal of dairy science [na spletu]. 2013. Vol. 96, no. 9, p. 6084–6090. [Dostopano 2 maj 2025]. DOI 10.3168/jds.2012-6391. Pridobljeno s: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0022030213004906
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of dairy science
Skrajšan naslov:J. dairy sci.
Založnik:American Dairy Science Association, co-published by Elsevier since 2009-
ISSN:0022-0302
COBISS.SI-ID:6400519 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza razvoja znamke "Discover Julian Alps"
  2. Krepitev blagovne znamke Planeswalker.si v Sloveniji
  3. Analiza obstoječih blagovnih znamk copat kot podlaga za razvoj identitete nove blagovne znamke BeGiraffe
  4. Razvoj blagovne znamke Luna
  5. Analiza trženja preko vplivnežev v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Razvoj blagovne znamke nove združene zavarovalnice
  2. Zaznavanje in strateška vrednost trgovske znamke
  3. Elektronski priročnik za razvoj blagovne znamke mlečnih izdelkov
  4. Razvoj lastne blagovne znamke in spletne trgovine
  5. Razvoj blagovne znamke NIVEA

Nazaj